Re: Help: EVGA Tegra Note 7 System wipe
Wednesday, March 29, 2017 5:45 PM
(permalink)
Obrigado Quadlatte, eu até descarreguei as roms dele no site xda developers porém não estou conseguindo fazer a reinstalação via cartão de memória, dá um erro durante o processo, poderia me orientar como posso fazer? Não estou conseguindo conexão com o tablet no pc, ele encontra o dispositivo Android porém não consigo instalar o driver universal adb do android para que eu possa usar o bootloader para tentar restaurá-lo.
---------
Thank you Quadlatte, I even downloaded his roms from the xda developers site but I'm not able to do the reinstallation via a memory card, it gives an error during the process, could you guide me how can I do it? I am not getting connection to the tablet on the pc, it finds the Android device but I can not install the adb universal driver from android so I can use the bootloader to try to restore it.
Vou fazer o processo e ir salvando as telas para que vocês possam ver o que está ocorrendo durante todo o processo para que fique mais fácil me ajudar.
----
I'm going to do the process and go save the screens so you can see what's going on throughout the process so that it's easier to help me.